Wednesday, October 18, 2006

"The weather might not be as ideal, but I still have to fly"


Series: Triumph In The Skies
Title: 岁月如歌
Sung By: Eason Chan


爱上了看见你如何不懂谦卑
去讲心中理想不会俗气
犹如看得见晨曦才能欢天喜地
抱着你我每次回来多少惊喜 (Carrying you, every time, brings many surprises
也许一生太短陪着你 maybe too little time in this life to be with you- sounds like Sam and Zoe's story eh?)

情感有若行李仍然沉重待我整理 (Relationships are like my baggage, heavy, waiting for me to tidy them up)
*天气不似如期但要走总要飞 (The weather might not be as ideal, but want to leave, have to fly)
道别不可再等你不管有没有机 (Can no longer wait for you, whether or not there are flights)
给我体贴入微但你手如明日便要远离
愿你可以留下共我曾愉快的忆记
当世事再没完美可远在岁月如歌中找你*
再见了背向你回头多少伤悲
也许不必再讲所有道理
何时放松我自己才能花天酒地
抱着你我说过如何一起高飞 ( Carrying you, I said before, how to fly high together)
这天只想带走还是你 (Heaven only wants to take you away)

如重温往日邮寄但会否疲倦了嬉戏

Enjoy the song! (:


Download here:
http://download.yousendit.com/2AE2C5B90E2FAE1B

No comments:


I'll be there with you, cuz you are my friend...

Hit Counter